Header-case-ergo-lab-mobiel

Ergo-Lab

Jouw partner voor ergonomie

Marc-portret
Marc Timmermans is al meer dan 20 jaar actief als ergonomisch specialist. Met Ergo-Lab specialiseert hij zich in ergonomisch kantoormeubilair en welzijn op het werk. Ergo-Lab maakte sinds de start al een hele evolutie door die op zijn minst inspirerend te noemen is. En we zijn trots om daar een deel van uit te maken, want sinds 2020 werken we nauw samen om deze revolutionaire onderneming tot een succes te laten uitgroeien.

Klein begonnen

Marc zet zich via de Ergo-Lab Academy in de markt als spreker rond innovatie en gezondheid op de werkvloer. Zijn webinars richten zich op particulieren en bedrijven die met ergonomische aanpassingen hun werkomgeving aangenamer willen maken.

Corona vroeg verandering

Toen de coronacrisis uitbrak rees de vraag naar ergonomische oplossingen voor thuiswerk. De focus lag voortaan ook daarop, naast ergonomie op kantoor en de Ergo-Lab Academy.

Grote switch

Van lokaal naar internationaal met de inrichting van controlekamers voor overheden en internationals. Ergo-Lab is een van de grote spelers in die nichemarkt. Ze treden op als coördinator van deze grote projecten in samenwerking met andere partners. Tot op vandaag zijn controlekamers dé specialiteit van Ergo-Lab.

De kracht van digitaal

Toen Ergo-Lab in 2020 bij ons kwam aankloppen twijfelden we geen seconde om meteen alle aspecten voor onze rekening te nemen. Van een website en blog tot Google Ads, sociale media en marketing automation. Naargelang het bedrijf groeide konden we dankzij onze flexibiliteit snel schakelen en telkens oplossingen bieden op maat van de klant.

  • Feb 25, 2022

    Website op maat

    We publiceerden een flexibele SEO-proof WordPress-website, die de mogelijkheid geeft om mee te groeien. De evoluties die Ergo-Lab doormaakte vertaalden we naar de website. Zo blijft die altijd up-to-date.

    1. Academy en ergonomie op kantoor als grote pijlers op de website.
    2. Ergonomisch thuiswerken kwam erbij.
    3. Switch naar inrichting van controlekamers. Bij die herstructurering werd ook de website in drie talen beschikbaar gemaakt: Nederlands, Frans en Engels.

    Ook de manier van communiceren passen we geleidelijk aan op maat van de doelgroep. Nu Ergo-Lab zich richt op grote bedrijven zetten we in op een zakelijkere en internationale aanpak.

  • Feb 25, 2022

    SEO-proof

    Alsof een uiterst flexibele website nog niet genoeg was, communiceren we altijd met aandacht voor SEO. Zo komen we organisch als eerste in de zoekresultaten terecht.

  • Feb 25, 2022

    Expertise en autoriteit

    We delen hun expertise via de website. Enerzijds met een actuele blog en anderzijds met de indrukwekkende cases die Ergo-Lab al voor zijn rekening mocht nemen.

  • Feb 25, 2022

    Sociale media

    We zijn actief op kanalen zoals LinkedIn. Daar is namelijk het doelpubliek van Ergo-Lab te vinden en is het makkelijk om contacten te leggen. En dat doen we met succes: in een jaar tijd kreeg Ergo-Lab bijna 500 volgers.

     

     

  • Feb 25, 2022

    Marketing automation

    Met automatische e-mailopvolging (MailBlue) verliezen we geïnteresseerden niet uit het oog. Mensen die al een brochure downloadden volgen we op en spreken we aan op het juiste moment met een nieuwsbrief of uitnodiging voor een evenement. Blijven hangen in het hoofd van leads is hier de juiste strategie.

Blijven groeien...

Google Ads

Sinds april 2022 zetten we optimaal in op Google Ads om het internationale publiek nog meer te bereiken. We maken een impact op korte termijn en door te adverteren komt Ergo-Lab terecht in de zoekresultaten van potentiële klanten die echt op zoek zijn.

LinkedIn Ads

Binnenkort starten we ook LinkedIn Ads op. Het zakelijke karakter van het kanaal geeft Ergo-Lab de mogelijkheid om in het oog te springen van potentiële klanten.

Ergo-Lab als coördinator

Binnenkort zal Ergo-Lab ook optreden als coördinator voor de totaalinrichting van kantoren of bedrijfsruimtes en controlekamers. En weer kunnen we makkelijk bijsturen dankzij de flexibiliteit van onze websites.

Bij elke ontmoeting, afspraak of gesprek zijn jullie steeds inspirerend en hebben jullie doordachte marktconforme voorstellen om jullie klanten naar een hoger niveau te tillen. Er wordt al eens gezegd "it's all about marketing", maar de manier, voorbereiding, passie, gedrevenheid en kennis waarmee jullie de marketing uittekenen is ongekend.
Jullie hebben ons, bij deze ongekende volatiele economische tijden met thuiswerk, lange leveringstermijnen van grondstoffen en hoge energieprijzen bijna elke dag nieuwe klanten bezorgd, meestal helemaal "out of the blue".

MarcTimmermans_RGB_POS

Samen de touwtjes in handen nemen

Teamwork, dat is waar Digi-Motions voor staat. En dan bedoelen we samen de touwtjes in handen nemen zodat jouw bedrijf optimaal kan groeien.

Zie jij het zitten?

Wij ook! We kunnen niet wachten om ook jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen. Laat hieronder je gegevens achter en wie weet tot snel!