Ontwerp zonder titel (42)

Smaakmaker van de voedingsindustrie

Kruidengroothandel voor de voedingsindustrie STOP Spices werd opgericht in 1954 en in 1980 overgenomen door de familie Van Damme. Dochter Isabelle en haar man Vic staan vandaag aan het roer van dit smaakmakend bedrijf. Met een straf team, een no-nonsense aanpak, een dosis creativiteit én hoogstaande kwalitatieve producten hebben ze hét succesrecept in handen.

De ideale (kruiden)mix

In maart 2023 kwam STOP Spices bij ons terecht op aanbevelen van hun IT-beheerder. Hun toenmalige website miste smaak, was visueel verouderd, traag, ongestructureerd en organisch moeilijk vindbaar. Met hun 70-jarig jubileum in het vooruitzicht in 2024 was het tijd om wat extra kruiding toe te voegen aan hun digitale verhaal. Het doel? Een dynamische website met een ‘state of the art’-uitstraling.

Ontwerp zonder titel - 2024-05-06T174045.526

Spice it up!

Challenge accepted! Een straffe pitch, een smaakvol marketingplan en een transparante offerte zorgden ervoor dat ze voor ons kozen. Dankzij onze jarenlange ervaring konden we de nodige ‘spice’ toevoegen. Vooral onze persoonlijke aanpak gericht op hun verschillende doelgroepen was een schot in de roos. De grootste uitdaging? De juiste balans zoeken tussen structuur brengen en creativiteit omarmen.

Drietalige multi-site

Wat het geheime ingrediënt van een succesvolle strategie werd? Een aantrekkelijke website die converteert en nieuwe klanten over de streep trekt om contact op te nemen of een bestelling te plaatsen. Hoe we dat deden? Aan de hand van een uitgebreid SEO-onderzoek bepaalden we een logische structuur voor een multi-site om elke doelgroep (maatwerk, private label en bio) een ervaring op maat te kunnen bieden. Daarbovenop vertaalden we de multi-site in Nederlands, Frans en Engels om zoveel mogelijk bedrijven in de Benelux te bereiken die op zoek zijn naar de ideale partner om hun producten op smaak te brengen. Dankzij de prachtige fotografie creëerden we, naast een duidelijke structuur, ook de juiste look & feel voor de website.

Ontwerp zonder titel - 2024-05-07T105904.587

Maandelijkse SEO copywriting

We gaan voor niets minder dan een aanpak die zijn vruchten afwerpt en daar is SEO een belangrijk deel van. Onder de vorm van blogs en SEO-pagina’s blijven we ervoor zorgen dat er door SEO copywriting ook organisch (lees: gratis) verkeer naar de website afgeleid wordt. Zo blijven we bijdragen aan de reputatie van STOP Spices als marktexpert en laten we ook hun positie in de organische zoekresultaten van Google stijgen.

stopspices-blog-screenshot

Google Ads

Een krachtige website en advertising zijn als peper en zout, en gaan hand in hand. Eenmaal de multi-site op punt stond, schakelden we Google Ads in om betalend verkeer naar de website te sturen. Het doel van investeren in Google Ads? De verkoop van hun groothandel boosten om zoveel mogelijk zakelijke klanten te bereiken en zo een maximaal rendement te halen. Dankzij onze transparante aanpak en duidelijke prestatierapporten blijven we waar nodig bijsturen om op koers te blijven. Vanaf dag 1 adverteren we met Google Ads op de Nederlandse markt, waar er enorm veel potentieel is.

We willen jullie nog bedanken voor de mooie website. Het geheel ziet er super uit en we kijken alvast uit naar de positieve feedback van de klanten en de nieuwe aanvragen.

 

Isabelle Van Damme en Vic Stofferis | STOP Spices

It smells like teamwork!

Teamwork en ruimte voor creativiteit, daar draait het om. Samen de touwtjes in handen nemen zodat jouw bedrijf optimaal kan groeien en de gewenste resultaten kan behalen.

Ben je benieuwd naar de website van STOP Spices? Klik hier.

Wat wij doen voor STOP Spices

Kan jij jouw succes ook al ruiken?

Ben je nog op zoek naar de ideale kruidenmix …? Euh, digitale marketingmix? We kunnen niet wachten om jouw bedrijf verder te helpen naar de gewenste resultaten. Laat hieronder je gegevens achter en je hoort zo snel mogelijk van ons.