logo Housekeeping

L&S Housekeeping

Jouw helpende hand in het huishouden

Sinds 2009 geven Liesbeth en Steven samen met 150 medewerkers elke dag het beste van zichzelf voor hun dienstenchequebedrijf L&S Housekeeping. Ze bieden flexibele en veelzijdige poetshulp aan in de regio’s rond Haaltert, Erpe-Mere, Aalst, Ninove en Wetteren. L&S is een betrouwbare werkgever met het hart op de juiste plaats én een correcte dienstverlener voor het grote klantenbestand dat ze doorheen de jaren wisten op te bouwen. Vandaag kunnen meer dan 1500 klanten rekenen op een enthousiaste L&S Housekeeper.

Toen de samenwerking met een groot en onpersoonlijk marketingbureau niet de gewenste resultaten opleverde, kwam Steven in september 2016 bij ons terecht via Barts netwerk bij BNI Land van Aalst. Dat was dan ook meteen het startschot voor een aangename en langdurige samenwerking.

L&S Housekeeping

Jouw helpende hand in het huishouden

Sinds 2009 geven Liesbeth en Steven samen met 150 medewerkers elke dag het beste van zichzelf voor hun dienstenchequebedrijf L&S Housekeeping. Ze bieden flexibele en veelzijdige poetshulp aan in de regio’s rond Haaltert, Erpe-Mere, Aalst, Ninove en Wetteren. L&S is een betrouwbare werkgever met het hart op de juiste plaats én een correcte dienstverlener voor het grote klantenbestand dat ze doorheen de jaren wisten op te bouwen. Vandaag kunnen meer dan 1500 klanten rekenen op een enthousiaste L&S Housekeeper.

Toen de samenwerking met een groot en onpersoonlijk marketingbureau niet de gewenste resultaten opleverde, kwam Steven in september 2016 bij ons terecht via Barts netwerk bij BNI Land van Aalst. Dat was dan ook meteen het startschot voor een aangename en langdurige samenwerking.

banner-l&s-case-mobiel
  • Feb 25, 2022

    Social media

    We zorgen voor voldoende lawaai op Facebook en Instagram, zowel via gerichte advertenties, als via organische content. Instagram zetten we vooral in als kanaal voor employer branding. Liesbeth en Steven merkten al snel dat onze inzet loonde, want onze boodschappen werden vlot opgepikt door de juiste doelgroepen.

     

     

  • Feb 25, 2022

    Google Ads

    We kregen het vertrouwen om een Google Ads-campagne uit te werken om meer aanvragen te genereren voor poetshulp. Toen dat uitdraaide op een groot succes en de wachtlijst zelfs te lang werd, werd duidelijk dat we wel degelijk het verschil konden maken. Om de grote vraag te kunnen bijbenen is de focus van de campagnes verschoven naar het aanwerven van nieuwe medewerkers.

     
     
     
     
  • Feb 25, 2022

    Nieuwe website en blog

    In het begin van onze samenwerking bleven optimale resultaten uit door een slecht gestructureerde en onaantrekkelijke website. Na ons advies mochten we werk maken van een nieuwe SEO-proof website. Onmiddellijk na de lancering van de gloednieuwe website zijn we gestart met een maandelijkse blog. Zo demonstreren we hun expertise en laten we de website ook organisch veel beter scoren.

  • Feb 25, 2022

    Nieuwsbrieven

    Medewerkers en klanten van L&S blijven op de hoogte van alle nieuwtjes, acties en blogs via periodieke digitale nieuwsbrieven.

  • Apr 19, 2023

    Rapportage

    We spelen open kaart en bezorgen maandelijks een gedetailleerde rapportage van de prestaties van de lopende campagnes. Zo geven we een duidelijk en verstaanbaar overzicht van wat hun investeringen en onze inspanningen opleveren. Let’s face it, een samenwerking kan enkel langdurig standhouden met voldoende transparantie.

Wil jij niet langer dweilen met de kraan open?

Met de juiste marketing- en communicatiemix helpen we kmo’s zoals L&S Housekeeping groeien. Een persoonlijke en eerlijke aanpak én de kracht van digitale marketing maken een wereld van verschil.

Graag meer weten over de diensten van L&S Housekeeping? Klik op het logo!

Wat wij doen voor L&S Housekeeping

Wat wij doen voor L&S Housekeeping

Beginnen we onze samenwerking met een schone lei?

Wil je niet langer wachten en je marketing goed onder handen laten nemen? Wij zijn er alvast klaar voor! Jij ook? Laat hieronder je gegevens achter en je hoort zo snel mogelijk van ons.