Case-CB-header-mobiel

Cornelis Bedding,

topmerken in slaapcomfort

Cornelis Bedding contacteerde ons in 2019, maar hun verhaal startte al meer dan 100 jaar geleden. De beddenspeciaalzaak biedt al generaties lang het beste slaapcomfort met een aanbod van topmerken. Momenteel runnen Olivier Cornelis en zijn vrouw Sofie Hermans de zaak. Na jarenlang klassiek reclame te hebben gevoerd, werd het tijd voor een digitale aanpak.

En wie digitaal zegt, zegt Digi-Motions

Gedaan met de ouderwetse aanpak. Tijd om samen in te zetten op moderne, digitale marketing.
Met onze strategie wilden we Cornelis Bedding een nieuwe klassevolle uitstraling geven. En of dat gelukt is? Ga goed zitten voor dit mooie groeiverhaal!

Olivier Cornelis kennen we niet enkel van Cornelis Bedding, maar ook van Iron Bikes waar hij medevennoot is. Voor Iron Bikes verscheen al een prachtige case. Ben je benieuwd?

Ontdek het hier.

  • Feb 25, 2022

    Website en blog

    Een flexibele WordPress-website was essentieel om alle takken, de vijf toonzalen (4 Auping Stores en 1 Auping Studio), van het bedrijf goed weer te geven. Eerst waren dat vier toonzalen, daar is later nog een vijfde bijgekomen. Zonder veel moeite konden we de website, sociale media en Google Ads hierop afstemmen. Je kan ook makkelijk navigeren naar de actuele blog waarin we de expertise van Cornelis Bedding mooi naar voren laten komen.

     
  • Feb 25, 2022

    Google Ads-campagnes

    We zetten Google Ads in om op korte termijn impact te maken en mensen te bereiken die echt op zoek zijn naar wat Cornelis Bedding aanbiedt in de regio's waar ze actief zijn. Belangrijke periodes, zoals de solden, laten we niet onopgemerkt voorbijgaan.

  • Feb 25, 2022

    Sociale media

    We laten dagelijks van Cornelis Bedding horen op sociale media, zowel organisch als via advertenties. Via deze kanalen proberen we top of mind te zijn bij hun potentiële doelgroep(en). Ook maken we daar lawaai als de expert in ultiem slaapcomfort en verwijzen we door naar de informatieve blog.

     
     
     
     
  • Feb 25, 2022

    Webshop

    In 2021 voegden we een eenvoudige webshop van het Auping-assortiment toe aan de website. Die bleek al snel een succes en groeide intussen uit tot een outlet -en multimerkenwebshop.

  • Feb 25, 2022

    Marketing automation

    Sinds eind 2021 stellen we gratis downloadbare brochures ter beschikking. Het Auping lookbook is heel populair. Mensen die interesse hebben laten bij die download hun e-mailadres achter en zo weten we wie in de verkennende fase zit. Deze mensen blijven we dan informeren via mail.

  • Feb 25, 2022

    (Lokale) SEO

    Naast advertenties komen we ook organisch terecht in de zoekresultaten van Google. Dit doen we o.a. door een SEO-proof website te schrijven waardoor we niet te afhankelijk zijn van advertenties. We geven natuurlijk niet prijs wat we nog doen, dat blijft een goed bewaard geheim.  

     

Adviseur

Digi-Motions als adviseur

Wij nemen ook een adviserende rol op ons. Een klant zoals Cornelis Bedding die als vaste waarde in een brede regio gekend is, krijgt zeer veel aanvragen van allerhande partijen om samen te werken. Natuurlijk is niet elk aanbod interessant om op in te gaan. Daarom geven we graag advies om zoveel mogelijk te halen uit elke samenwerking.

Groeiverhaal

Groeiverhaal

Het traject van Cornelis Bedding is een mooi groeiverhaal. Het bedrijf heeft een boost gekregen en is blijven groeien vanaf het moment dat er werd ingezet op digitaal. Het kost minder, is effectiever en de resultaten zijn veel beter.

Digitaal, dat ligt ons!

Alles begint bij digitale marketing en daarvoor ben je bij Digi-Motions aan het juiste adres. Heb je al een idee waar je naartoe wil met je onderneming of loop je nog verdwaald in de wereld van online marketing? Dat speelt helemaal geen rol als je je marketing aan ons toevertrouwt.

Ook op beide oren slapen?

Klinkt heerlijk toch? Dat vinden wij ook! We kunnen niet wachten om deel uit te maken van jouw groeiverhaal.
Laat hieronder je gegevens achter en je hoort zo snel mogelijk van ons.