Tevreden klanten aan het woord…

 

“Elk bedrijf zou een marketing-adviseur moeten hebben. Ik werk nog maar een paar maanden met deze mensen samen en zou hen niet meer kunnen missen voor mijn bedrijf! De bezieling en gedrevenheid waarmee Digi-Motions werkt is ongezien. Op elk moment van de dag staan die mensen klaar om u en mij als klant te helpen en te ondersteunen in hun activiteiten! Hun creativiteit kent geen grenzen! Elk bedrijf die zichzelf wat respecteert moet beroep doen op Bart en Kathleen en hun team, zij zorgen voor een meerwaarde voor jullie bedrijf! Ikzelf ben een meer als tevreden klant en beklaag me dat ik niet vroeger met Digi-Motions in zee ben gegaan!”

Kris D’haens – Culinaire Slagerij D’haens

 

“Ik heb Digi-Motions leren kennen bij het BNI, toen ik op zoek was naar een expert op vlak van digitale marketing. Ze leveren kwalitatief werk en volgen alles accuraat op, iets wat ik zeer belangrijk vind in een samenwerking. Alles op digitaal vlak wordt door hen op een goede en gegronde manier verzorgd. Ik heb dan ook niets dan lof voor hun service!”

Marc Bosmans – Juwelier Bosmans (Aalst)

 

“Wij hebben voor Digi-Motions gekozen door de professionele begeleiding die zij aanbieden. Ze verzorgen het complete beheer van onze twee bedrijfspagina’s op Facebook, maar we worden steeds van alles op de hoogte gehouden. Zonder ons akkoord wordt er niets geplaatst en maandelijks ontvangen we een rapport van onze statistieken. Ze komen zelf met originele voorstellen en hun snelle responstijd is voor ons een groot pluspunt. Ze werken op maat van de klant en zijn zeer transparant in alles wat ze doen. Een enthousiast, proactief en professioneel team, waar wij graag mee samenwerken!”

Stefanie Thoen – Garage Thoen (Aalst)

 

“Onze samenwerking met Digi-Motions ervaar ik als zeer positief. We zien een duidelijke vooruitgang in het aantal leads sinds we met de live chat service gestart zijn. Aangezien we daar zo tevreden over zijn, laten we nu ook onze Google Adwords campagne en Facebook advertenties door hen uitvoeren. Doordat ze een kleiner bedrijf zijn, kunnen ze kort op de bal spelen en reageren ze zeer snel. Ze hanteren een persoonlijke én efficiënte aanpak!”

Dave Verloove – Helixe (Ternat)

“Digi-Motions levert professionele kwaliteit op een aangename, informele manier. Ze denken proactief mee met ons bedrijf en werken onze eigen ideeën altijd uit op de manier die we bedoeld hebben. Ze nemen veel werk uit handen, maar vragen steeds onze feedback. Doordat ze tijdens het intakegesprek hun tijd hebben genomen om echt goed naar ons te luisteren, kennen ze ons bedrijf vanbinnen en vanbuiten. Daarom valt het niet op dat het een andere firma is die onze Facebook beheert, omdat ze de juiste communicatiestijl toepassen. Je ontvangt een totaalpakket, zonder teveel tijdsverlies. Echt een aanrader!”

Eva De Pelseneer – L&S Housekeeping (Haaltert)

 

 LOGO-aicod-3 2

“Het beheer van Facebook uit handen geven, was voor mij in het begin een stap buiten mijn comfortzone. Maar ik was zeer onder de indruk van de voorbereidingen die ze hadden getroffen bij hun eerste bezoek. Ze hadden een grondige screening gedaan van ons bedrijf, vertelden ons hoe wij in onze huidige toestand overkwamen en gaven advies hoe we dat in de toekomst kunnen verbeteren. Bart legde me uit dat er een belangrijk verschil is tussen de manier hoe je zelf wil communiceren en de manier waarop ons publiek de boodschap wil ontvangen. Door hun deskundigheid heb ik de sprong in het diepe gewaagd én met succes, want op korte tijd heeft Facebook ons al een eerste klant opgeleverd. Ik heb het beheer durven loslaten en dat ontlast mij enorm. Ik word wel steeds op de hoogte gehouden en ze plaatsen enkel een post na goedkeuring. Als er een reactie of vraag wordt gepost die zij niet kunnen beantwoorden of die specifieke kennis vereist, dan krijg ik die netjes per e-mail toegestuurd. Zo hoef ik Facebook niet continu te checken, maar weet ik dat alles achter de schermen goed verloopt.”

Frederik De Hauwere Ai-COD Architectenvennootschap (Erpe-Mere)

 

 Logo De Fabeltjesfabriek

“Wij waren de gelukkige winnaar van hun originele actie en ontvingen een gratis Facebook audit. Doordat ze die zo grondig en professioneel uitvoerden, gaf ons dat gelijk het vertrouwen om een samenwerking op langere termijn aan te gaan. Hun persoonlijke aanpak is daarbij een grote troef. Ze zijn zeer betrokken en altijd begaan met het reilen en zeilen van onze zaak. Alle cijfers en statistieken zetten ze ook om in begrijpbare taal. Voor een leek in de wereld van Facebook is dat een aangename service!”

Saartje Thijs – De Fabeltjesfabriek (Brakel)

 

“Na een interessante presentatie tijdens een BNI-vergadering en een overtuigend gesprek bij ons in de winkel, zijn we een samenwerking met Digi-Motions gestart voor onze Facebookpagina. We hebben al eerder samengewerkt met een groot online marketingbureau, maar daar hadden we met veel verschillende contactpersonen te maken. De samenwerking met Digi-Motions verloopt juist zeer vlot en aangenaam, doordat we enkel met Kathleen hoeven te communiceren. We hebben een idee, sturen haar dat door en zij zorgt voor al de rest. Daarbij verbaast haar reactiesnelheid ons telkens weer, die is ongezien hoog en dat geeft ons veel vertrouwen! Daarnaast is Digi-Motions zeer servicegericht, doordat ze met ons meedenken en zelf veel input leveren.”

Julie De Backer – Eronda Woonmode (Erondegem)

 

 

“Ik zocht een marketingbureau dat mij kon helpen met Google Adwords. Digi-Motions vond ik online én werd me aangeraden door mijn netwerk. Sinds juni 2017 werk ik met hen samen en ik vind hun klantenservice super. Het is een toffe samenwerking, zeer familiair. Ik ben geen nummer, maar een persoon. Op al mijn vragen krijg ik zeer snel een antwoord, ook als ik een voicemail inspreek. Ik ben zeer tevreden en heb hen dan ook al aangeraden aan anderen.”

Simon Truant – 3D Infinity (Knesselare)

 

 Studioballena-Fotografie

“Graag wil ik als zoveelste in de rij toch even mijn fantastische ervaringen rond de samenwerking met Digi-Motions delen met jullie. Zoals voor velen onder ons is de digitale marketing wereld niet altijd even transparant. Ondanks ik van mezelf toch wel denk/dacht dat ik wel wat afwist van internet en social media en adverteren op het Internet merkte ik toch al snel dat het niet zo simpel is als het lijkt. Daarom ging ik te rade bij Digi-Motions voor een marketing plan. Na een hele doorlichting van de doelen die we stelden is er een duidelijk marketing plan opgebouwd door Digi-Motions met zowel online als offline acties en plannen. Hieruit haalden we als belangrijkste stap voor online marketing het opzetten van Google Ads campagnes voor doelgerichte doelgroepen die we willen bereiken. Een gedetailleerde zoekwoorden analyse werd uitgevoerd door Digi-Motions, waarop een aantal specifieke campagnes werden opgezet. Deze werden gelanceerd en gaandeweg ook gerapporteerd en bijgestuurd door Bart en zijn team.

Het resultaat bleef niet uit, we merkten na een aantal maanden (de campagne moet natuurlijk even gelanceerd geraken en wat geoptimaliseerd worden voor maximum effect) een aangroei van aanvragen uit hele gevarieerde sectoren. Maand na maand steeg het aantal aanvragen, tot nu we bijna dagelijks een of soms meerdere aanvragen krijgen. Voor ons zowaar nog belangrijker is de kwaliteit van deze aanvragen, stuk voor stuk exact aanvragen voor de soort opdrachten die we zoeken, zowel naar type product, type bedrijf en omvang van opdrachten. Een greep uit de aanvragen en daaruitvolgende opdrachten van de laatste maanden via de Google Ads campagnes:

– Meer dan 1.000 handtassen en kledingstukken in de laatste maanden
– Fotografie voor een verpakkingsgroothandel in het Antwerpse
– 50 tal cosmetica producten voor producent
– Fotografie en beeldmontage van een 100 tal producten in raamdecoratie
– Fotografie voor producent healthy drinks
– 360° fotografie van 150 gevelstenen en nog eens zoveel productshots ervan
– Fotografie van realisaties en projecten voor een producent van alu profielen
– Fotografie van designmeubels in Brussel
– 100 textielstalen en bijhorende stalenboeken
– Vaste opdracht 2 dagen per maand voor producent van tapijten
– Productfotografie van 630 designverlichtingsarmaturen

Dus duidelijk dat de strategie en campagne van Digi-Motions zijn vruchten afwerpt, een voor een zijn dit aanvragen van bedrijven die wijzelf nooit hebben gecontacteerd. Allemaal deze aanvragen zijn via de Google Ads campagne van Bart en zijn online kabouters bij ons terecht gekomen. Ik kan dus alleen maar aan iedereen die zijn bedrijf wil laten groeien of een duidelijke doelgroep wil aanspreken aanraden om met Bart rond de tafel te gaan zitten en hun magie laten opvoeren.

Bedankt Bart en Digi-Motions.”

Bert Balcaen – Studio Ballena (Welle)