Blog

De veelvoorkomende marketingtermen CTR, CPC en CPM eenvoudig uitgelegd

De veelvoorkomende marketingtermen CTR, CPC en CPM eenvoudig uitgelegd

In een vorige blogpost hebben we reeds uitgelegd wat Google AdWords inhoudt, hoe het precies werkt en welke voordelen het je biedt. Als je voor de eerste keer met Google Adwords aan de slag gaat, komen er termen op je af waar je wellicht nog nooit eerder van hebt gehoord. Daarom leggen we er een paar in eenvoudigere taal aan je uit. Wat is CTR? CTR is de afkorting voor Click Through Rate, oftewel klikpercentage. Het gaat hierbij niet om…

Lees Meer Lees Meer

Word gevonden op Google met lokale SEO

Word gevonden op Google met lokale SEO

In onze digitale wereld word je steeds meer aangemoedigd om in je eigen buurt te shoppen. Als potentiĆ«le klanten vooraf op internet zoeken waar ze terechtkunnen, sta jij als lokaal bedrijf het liefst op de hoogste trede van de Google-ladder. Maar hoe doe je dat? Ons advies: zoek het niet te ver. *doordenkertje* SEO versus lokale SEO SEO (Search Engine Optimization) oftewel zoekmachine optimalisatie is een verzameling van technieken om je website te verbeteren, zodat je vindbaar bent in zoekmachines,…

Lees Meer Lees Meer

Wil je zinloos adverteren? Promoot dan een Facebookbericht!

Wil je zinloos adverteren? Promoot dan een Facebookbericht!

We hebben het je al eerder verteld, het organisch bereik dat je haalt met je Facebookposts is maar een magere 4%. Hoe leuk je ook uit de hoek komt of hoelang je erover brainstormt, je post zal maar bij een klein aantal mensen in hun nieuwsoverzicht verschijnen. Daarom raden we je aan om op Facebook te adverteren. Maar niet door je bericht te promoten, want dat is weggegooid geld. 3 manieren om te adverteren op Facebook Als je wil adverteren…

Lees Meer Lees Meer

Welke invloed heeft GDPR op mijn e-mailmarketing?

Welke invloed heeft GDPR op mijn e-mailmarketing?

25 mei 2018 is het D-day. Of beter gezegd, GDPR-day. Die afkorting staat jammer genoeg niet voor een Gezellige Dag met Plezier en Recreatie. Het is de dag waarop een nieuwe regelgeving omtrent gegevensbescherming van start gaat. Logischerwijze heeft dat ook invloed op je e-mailmarketing, maar dat is zeker niet alleen maar negatief. Wat is GDPR? GDPR staat voor General Data Protection Regulation of de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Deze bodyguard is in het leven geroepen om de gegevens van Europese…

Lees Meer Lees Meer

1 2 3 4 7